Pedagogų
metinės veiklos ratas jau bebaigiąs apsisukti... Vėl begalės naujų patyrimų,
naujų kūrybiškų minčių, idėjų, kurios persipynė kasdienėje ugdomojoje veikloje.
Mūsų ugdytinių karta neleidžia pedagogui monotoniškai praleisti darbo dienos.
Visada smagu pasidalinti gerąją savo darbo patirtimi su kolegėmis, aptarti
kasdienės veiklos reikalus ir tiesiog pabūti visoms drauge. Ikimokyklinio
ugdymo mokytojos Danutė Grigalevičienė, Sonata Asadauskienė ir Lijana Juočienė
paskatino koleges perskaityti knygas: Rudolf Dreikurs ir Vicki Soltz „Laimingi
vaikai“, Adele Faber, Elaine Mazlish „Kaip kalbėti su vaikais, kad jie klausytų
ir kaip klausyti, kad vaikai kalbėtų“, A. Landsbergienės Inovatyvi programa XXI
a. tėvams ir pedagogams „Pavasaris“, kurios padeda geriau suvokti vaiko
psichologiją ir tiesiog skatina pamąstyti, ar aš teisingai bendrauju su
ugdytiniais. Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Lina Geležauskienė pravedė praktinę
veiklą iš seminaro „Vaikų joga – praktiniai mokymai sąmoningo vaiko ugdymui“ ir
pasidalijo savo pastebėjimais, kad vaikams ši veikla ne tik labai patinka, bet
ir padeda nusiraminti, susikaupti ir išgirsti save.





|